De uitdaging:
Fawic is een bedrijf dat gespecialiseerd is in speciale transportverpakkingen. Het betreft een speciaal product dat geschikt is voor bedrijven die hoogwaardige producten moeten vervoeren. Zij richten zich daarbij op verschillende sectoren: van kunst tot ruimtevaart, van racerij tot elektronica.
De oude website was niet geschikt om de internationale markt te bereiken. De verschillende talen waren in één systeem geplaatst, waardoor er geen differentiatie en aanpassingen op basis van taal en cultuur mogelijk waren in de verschillende websites.
Het doel is om meer leads te genereren en de naamsbekendheid van Fawic in Europa te vergroten.
Onze oplossing:
De huisstijl van Fawic was leidend bij het maken van de websites. Ionmoon verzorgde het gehele traject: van content inventarisatie, maken van het draadmodel, technische realisatie van de websites en het plaatsen van de content. Daarnaast verzorgt Ionmoon de internet marketing waarbij we ons richten op de Europese markt.
De websites zijn beter vindbaar in de target landen. Speerpunten in de internationale marketing zorgen voor meer focus en daarmee tot een groei in deze landen.
Betere vindbaarheid in de target landen
Full responsive
De websites zijn full responsive gebouwd, zodat ze zowel op mobiel als op tablet en computer te bekijken zijn.
Lead generatie
De websites werken als leadgenerator voor de speerpuntlanden binnen Europa.
Groei van aantal offerteaanvragen
Door de gecoördineerde strategie toe te passen in de websites en in de internetmarketing in de doellanden is het laaste jaar het aatal leads met gegroeid met 340%

- Mobiel 60%
- Website Traffic 80%
- Social Media 65%
- Email Subscribers 30%
Meer leads via de website
Door een focus te houden binnen de internet strategie en hier aan te blijven werken worden nieuw markten en sectoren bereikt. De combinatie van een geïntegreerde online marketing zorgt daarbij voor het vergroten van de naamsbekendheid en voor meer leads in deze speciale branch.
Related Case Studies



