Case Story JAF Inox

Onze uitdaging:

JAF Inox wil haar machines wereldwijd beter onder de aandacht brengen. De naamsbekendheid in Brazilië is hoog, maar daarbuiten wil men meer als onderdeel van Royal Duyvis Wiener aan de weg timmeren.

Naast de chocolatiers en chocolademakers in de USA en Europa richt het bedrijf zich ook op de cacaoboeren en plantages die zelf de cacaobonen willen gaan verwerken.

De oplossing

Als eerste heeft Ionmoon een video voor YouTube advertising geproduceerd. Deze is gelanceerd in de Verenigde Staten en enkele Europese landen. Hiermee werd een eerste resultaat behaald. De video is in korte tijd meer dan 100.000 keer bekeken.

Als tweede stap heeft Ionmoon een nieuwe website ontwikkelt, waar de machines in een webshop worden gepresenteerd. Omdat alle machines maatwerk zijn, is gekozen voor een offerte aanvraag module.

Groter bereik met nieuwe website.

Full responsive

De website is full responsive. Het aantal bezoekers via mobiel is in één maand gestegen met 17%.

U

Vindbaarheid verbeterd

De organische vindbaarheid is met 25% gestegen. Daarnaast is Adwords beter in te zetten door een hogere Quality Score.

Meer aanvragen dan verwacht

De nieuwe website leidt tot meer aanvragen.

YouTube

Branding

De video is gemaakt voor YouTube advertising. Inmiddels is de video meer dan 100.000 keer bekeken.

Engagement

De video advertentie wordt goed bekeken. De gemiddelde YouTube gebruiker kijkt 80 % van de advertentievideo.

R

Attentiewaarde

60% van de videoadvertenties wordt niet weggeklikt in de eerste 5 seconden.

  • Groei in Brazilië 57%
  • Groei mobiel verkeer 17%
  • Percentage kijkers die videoadvertentie uitkijkt 45%

Resultaten

We kunnen niet alle resultaten hier melden. Inmiddels is wel duidelijk dat de combinatie van  organische ranking, Adwords, YouTube advertising en de nieuwe website in een goed samenspel de verwachtingen meer dan waar maakt.

Live Project