MEER INZICHT IN YOUR EXPORT RESULTATEN
DIGITAL ANALYSE IN INTERNATIONALE MARKETING
DIGITALE ANALYSE IN EEN INTERNATIONALE OMGEVING
Krijg beter inzicht in uw exportdoelen en -doelstellingen
Digitale analyse kun je vergelijken met magie achter de schermen: zo weet je of onze wereldwijde marketing werkt zoals je verwacht.
Digitale analyse geeft je een beter inzicht in je marketingprestaties en hoe je jouw online aanwezigheid kunt verbeteren.
Het helpt je bedrijf om websitebezoekers te volgen, gebruikersgedrag en betrokkenheid te analyseren en de effectiviteit van je marketingcampagnes te meten. Met webanalyse kun je mogelijkheden identificeren om de websiteprestaties te optimaliseren en conversies te verhogen.
Digital analytics is een vaak onderschatte toolkit als het gaat om wereldwijde digitale marketing.
Door het gedrag van je bezoekers uit verschillende delen van de wereld te begrijpen, kunnen marketeers de inhoud en campagnes afstemmen op de cultuur en de behoeften van jouw doelgroep in verschillende landen.
Als je te maken hebt met een internationaal publiek, moet je altijd kijken naar de verschillende manieren om deze gegevens te interpreteren.
- Krijg inzicht in je wereldwijde markten.
- Begin met het opbouwen van vertrouwen in de vroegste stadia van je marketing-sales funnel voor elke markt
- Pas je aan aan de eisen van je verschillende markten.
- Segmenteer je (web)analytics-gegevens op basis van cultuur!
ASSESSMENT
Wil je weten of je website geschikt is voor grensoverschrijdende verkoop of leadgeneratie? Krijg antwoorden met een assessment.
PRAKTISCH ADVIES
Praktisch advies over het implementeren en verbeteren van uw wereldwijde strategie voor analytische gegevens.
TRAINING
Van eendaagse workshops tot trainingen op maat voor je marketing- en verkoopafdeling.
WHITEPAPERS & PRESENTATIES
Blijf op de hoogte door mijn whitepapers en blogartikelen te lezen. Ontmoet me op een lezing of conferentie.
INTERNATIONALE SEGMENTERING IN DIGITALE ANALYSE
Analytics in Internationale Marketing
Digitale analyse behoort een belangrijke rol te spelen in je wereldwijde marketing. Op basis van de gegevens die je bezoekers achterlaten, krijg je betere inzichten in hoe je verschillende markten reageren op je communicatie.
Op zoek naar nieuwe markten? Of nieuwe markten testen? Dan kan je analysetool je volgende beste vriend zijn om je te helpen beslissen wat je volgende stappen kunnen zijn.
- Krijg inzicht in uw wereldwijde markten.
- Vind sneller nieuwe opkomende markten
- Leer hoe u uw marketing kunt aanpassen aan verschillende markten
Waarom vertrouwen belangrijk is
Vertrouwen is een immaterieel onderdeel dat elke zakelijke relatie kan maken of breken. In wereldwijde marketing, waar je publiek divers is, wordt het nog complexer om vertrouwen op te bouwen. Een standaardaanpak werkt niet. Het begrijpen van de culturele nuances van je doelgroep is echter van vitaal belang voor het opbouwen van een vertrouwensrelatie.